Sidor

onsdag 24 mars 2010

Ekologiska bilar

Kunde inte motstå att sy en pyjamas till äldste sonen i denna härliga mjuka ekologiska interlock med bilar från MjukaTyger.

Mönster
Eget, strl 98.

Material
Ekologisk bomullsinterlock med biltryck från MjukaTyger. Turkos mudd från MG-Tyger. Vita tryckknappar, Prym, från Bibbis.

Minus
Inget den här gången tror jag! Skulle väl i övrigt vara att jag inte hunnit blogga ikapp om allt jag syr. Den här sydde jag för flera månader sedan men jag ligger verkligen efter med bloggandet. Funderar lite på att inte skriva så detaljerat om allt jag bloggar, just bara för att hinna blogga ikapp istället. Blir ni hemskt ledsna då?

Plus
Den blev verkligen urhärlig och kvaliteten på det här tyget är superskön!!

Inga kommentarer:

LinkWhitin

Related Posts with Thumbnails